Vamos a la playa

Sitter jag och lyssnar på när det är juletider.. Ja inte klokt men jag hittade en bra remix på den som fastnade..
Kom hem för en stund sedan efter en heldag i stan. Dagen började med en lägenhetsvisning för Cassie, en söt liten etta vid värnhem. Badrum och kök bör dock fixas lite men annars hur fin som helst! Därefter blev det en gogogreen för mig hemma hos Cassie och förbi kom sötaste Arlinda som var hemma från Göteborg! Mina tjejer är fantastiska!

När Cassie skulle iväg släppte Arlinda av mig vid mammas lägenhet, där jag fick sy fast rosetten på mina snygga gaga-handskar, den ville liksom inte bli där. Sen var det vidare in till stan för en fika med Fredrik! Trevligt som alltid, dessutom tog jag sketchbilder på honom som ni eventuellt får se när jag kommer hem imorgon! Jag älskar min kamera!

Nu sitter jag hemma hos pappa, ska alldeles strax byta om till min underbara onepiece som jag fick av mamam igår! Jag förstår verkligen varför människor gör ALLT i dem för de är så sjukligt bekväma! Även bild på den kommer under morgondagen/måndag.

Hoppas ni har en mysig lördag! Hörs sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0