<3

Sådär, nu har vi firat vår första Alla hjärtans dag tillsammans, även om det är en dag för tidigt! Mysigt har det varit! Jag bakade cupcakes för första gången någonsin! Å de blev supergoda! Det var inte så svårt att göra dem som jag trodde till en början. Dock lärde jag mig att pappersformar för muffins är ett jävla skit. Flyter lätt ut. Så jag ska önska mig muffinsformar i plåt till min födelsedag! Hade varit underbart!

Till middag lagade jag tacos, snabbt och enkelt och OTROLIGT gott! Var ett bra tag sedan vi käkade det nu så jag tyckte absolut att det var passande! Så det bleb middag framför tv:n i ett ordentligt och nystädat vardagsrum! Alla sjukdomar och mycket jobb och dylikt har gjort att här varit kaos ett bra tag, och sååå skönt det känns att det är rent omkring en igen! Bara morgondagens disk att ta itu med ;)













Michaela, tack för igår! Mysigt med vin och trevligt sällskap hemma hos dig igår! Möllan var en kanon idé! Å nästa lördag är det filmmys som gäller, glöm inte ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0