Åh vilken blåst!

Idag tänkte jag ta Kola på en lite längre runda än två kvarter som det blivit de senaste dagarna på grund av den hemska och kalla kalla vinden! Så det blev en halvtimmespromenad ner mot dammfri. Men HERREJESUS så kallt det var! Det är sviiiinkallt! Jag tycker det är helt okej om det är några minusgrader ute men det behöver väl fan inte blåsa såååå länge? Åh! Ge mig vår! NU!



Såhär glad blev Kola imorse när jag sa att vi skulle ut och kissa i alla fall, ni får försökra ignorera min ljusa och tillgjorda röst ;P Även om den kan vara svår att missa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin blogg :) jag måste bara fråga hur du gör för att lägga in videor i inläggen? det går aldrig för mig!

2011-02-15 @ 13:30:55
Postat av: Anonym

Never mind, det funkar nu :)!

2011-02-15 @ 14:07:32
Postat av: Alice

Okej vad bra! Om du tar det från Youtube måste du klicka i använd gammal inbäddningskod, tydligen har de en ny :P Men skönt det ordnade sig å tack :D

2011-02-15 @ 14:16:02
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0