Atjooo!

Jaha då var det dags att bli sjuk nu igen. Halsont och snuvig i näsan... Gah! Hatar det! Men jag kände det på mig igår och troligtvis skulle jag väl inte ha tränat. Men smart som man är tycker man ändå att träningen är viktigare och roligare så inte fan lyssnar jag på kroppen. Nåja, inte mycket att göra åt saken. Det värsta är att jag kommer vara hemma hela dagen... Å vila... Kanske behövs?



Efter PSI med Michaela igår så hade John varit världens underbaraste och sötaste pojkvän och köpt biletter till filmen Burlesque med Christina Aguilera och Cher. Herregud vilken underbar och fantastisk film! Lätt bästa filmen jag sett på länge! Det är nästan så att man känner att det kanske är dags att gå och lära sig att dansa sådär! Riktigt häftigt och vackert på något sätt! Giuvetvis fanns det även en underbar kärlekshistoria med som i alla andra musikaliska och underbara filmer! Om ni inte sett den innan är det absolut värt ett biobesök! Man behöver det där superbra ljudet som finns i biosalongerna, tro mig!

Klicka på bilden så kommer ni höra en UNDERBAR låt från filmen (Spotify)


Jaha, så förutom att vara hemma idag har jag lovat att försöka städa lite smått i köket. John ville ta hand om mig nu när jag är sjuk och har lovat att laga en god middag! Tack min underbara älskling <3.

Jag tror absolut att jag har världens absolut bästa pojkvän som finns! Han överraskar mig ständigt med små söta presenter, eller så lagar han någon god middag/efterrätt. Eller som igår, köpte biobiljetter bara för att han visste att jag ville se Burlesque! Vilken pojkvän gör det frivilligt? Jo min! Att någon bara viljat släppa honom är ett mysterium, men jag är såå tacksam för det, för annars hade jag inte haft världens bästa pojkvän! Tack för du finns min älskling!



Fortfarande lika kära om inte mer efter snart ett år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0