Bokskogen



Jag med världens bästa mamma, och Mr Bean på Beanbar i Magaluf!

Vaknade till vid nio, upp, på med kaffe och vakna till liv. Pratade med John, pratade me3d mamma och sedan igår har jag bestämt mig för att det är dags för Bokskogen igen, känns som om det var hundra år sedan jag var där sist. Mamma hade inget speciellt för sig så hon tyckte att vi kunde åka dit tillsammans! Så nu inväntar jag bara att hon ska bli klar sen sticker vi iväg med vovvarna för lite motion! Kände dock några små regnstänk så vi får hoppas vi slipper regnet!

När jag kommer hem ska jag köra ett gympass, duscha och sedan ska jag och mamma se Änglagård på bio. Kan nog bli mysigt! Hörs sen när jag är hemma igen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0