Jag ska bara...

Ganska så vanligt uttryck hos mig... Å jag skulle BARA gå upp en liten stund för att varva ner. Men ja, som vanligt blir det miiinst 1 timme, och jag är uppe på tok för sent för att gå upp sju och tvätta imorgon. Antar jag får vara lite trött imorgon bara...  Hinner ju trots allt vila några timmar emellan jobb å tvätt =)



Här var Pink inte många veckor gammal, min söta fina kise!

Pinkis är glad att jag är uppe, hon har fått till vana att hoppa upp i mitt knä såhärdags för att kela. Ja å spana lite på datorn och vad jag skriver om. Jag lovar att jag har världens bästa kissekatt <3 och världens bästa hundar <3.

Just nu finns det otroligt mycket kärlek i mitt liv. Jag har underbara föräldrar, en underbar pojkvän, underbara djur och otroligt fina och underbara vänner <3 Tack alla för att ni finns! Mitt liv hade inte varit så underbart som det är utan er! Ni är de absolut bästa som finns, bara så ni vet!



Ja, vad jag håller på med vet jag inte.. Men man ska väl bjuda lite på sig själv, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0