Ledig

Idag är jag äääntligen ledig! Känns som evigheter sedan jag var det! Det blir ju så när man jobbar heeeela helgen. Men nu är den över och sen har jag bara tre arbetsdagar kvar den här veckan ons-fre och lördag blir det nog lite festligheter yeeey!

Sitter hemma hos pappa just nu och det ser ut såhär:



Ser ut som om det är dags för lilla Skåne att få ytterligare snö.. Hoppas bara att det blir mindre än senast så man kan ta sig någonstans med bil!

Hann inte käka frukost hemma idag. Jag sov länge och låg och drog mig säkert till halv elva innan jag tvingade mig själv att gå upp för att Keddy skulle få kissa. Så det fick bli lite frukost hemma hos pappa. Några mackor och några ägg. Men jag käkade bara ett ägg för jag tyckte de smakade fisk.. Jag vet det kanske låter konstigt men jag har faktiskt hört när jag var yngre att en del hönor får fiskfoder eller ja det är snarare en massa fisk i födret som gör att äggen smakar fisk. Otroligt äckligt, så pappa får ha det där fiskägget senare ikväll :P



Aja, får skriva mer senare! Nu är det dags för lite gott kaffe!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0