Lördagsdejt



Gårdagen var alldeles underbar hela hela heeeeela dagen! Som ni vet så hade jag det supermysigt med Johanna under dagen. Sen på kvällen så begav sig jag och John till Casa Mia vid sjutiden då vi bokat bord. Maten där är alldeles underbar! Jag som är vegetarian åt Tagatelle de Casa Mia. Pasta med vitlök, svamp och underbar tomatsås. Egentligen ska där vara aburgeine också men jag har aldrig varit någon fantast av det så jag hoppade faktiskt det. John åt någon ryggbiff med potatis och grönsaker som han också tyckte var suuupergod! Till maten drack jag husets vita vin och till efterätt tog vi varsin trea Frangelico (en söt nöt likör).

Efter den mysiga middagen var det dags för bio, ännu en 3D film. Vi såg Sanctum. Den var bra, men inte alls i samma klass som Avatar och Titanic som man kanske väntat sig eftersom det var samma regissör. Men guuuud så sorglig den var. Jag satt och snyftade och bölade lite titt som tätt. Fast helt ärligt så tyckte jag inte man märkte av 3D effekten speciellt mycket mer än i reklamen innan... Men ja, lite kanske..

Helt underbar kväll igår alltså och jag hade absolut inte velat byta bort den mot vilken utekväll som helst! Fast jag hade tankar på att gå ut tidigare i veckan. Detta var bara sååå mycket bättre!






Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Låter mysigt mina tuttorduvor.......njut! puss på er! :)

mam

2011-02-27 @ 19:44:51
Postat av: Alice

Tack underbara mamma <3 Puss

2011-02-28 @ 10:35:10
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0