Morgonpigg

Vaknade för 30 minuter sedan, det vill säga halvsju av att John pussade på mig. Har tvättid idag klockan sju, tyckte det var lika bra att ta tvätten idag när jag ändå ska vänta på ventilationsgubbarna som kommer mellan 07.30 och 11.30. Jag måste ändå upp. Till min stora glädje har jag inte alls mycket tvätt idag. De två första maskinerna är laddade och sen två till sen är allt tvättat. Underbart!

Har träningsvärk sedan igår. Var för första gången på Göran och Lindas pass igår. Cirkelfys. Man går runt på tio olika stationer och gör tio olika övningar i 45 sek. Sen går man snabbt till nästa. Hela tre varv går man, och ja det låter kanske inte speciellt mycket men det känns efter det första varvet tänk er då att man man har två hela kvar! Men det var absolut ett pass jag kommer gå på varje arbetssöndag =) Ni är superduktiga Göran och Linda! Dessutom har jag sjuk träningsvärk redan.. kan bara tänkam ig hur den äör imorgon på min lediga dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0