Myslördag!

Har haft en underbar lördags förmiddag och eftermiddag än så länge. Johanna kom hit med cupcakes och sen satt vi och snackade bara hade det mysigt! Hon är inte hemma från Karlskrona så ofta så det är extra trevligt att ses när hon väl är hemma!





Under vår fika så ringde mamma och pappa och var nedanför. Min söta pappa hade köpt suuuupersöta skor till mig! Ser ut som riktiga 60-tals skor! Helt underbara!




Har precis kommit hem från en runda med vovvarna och det var INTE varmt kan jag berätta, fast det ser ut som om det ska vara ganska så varmt.. Man blir lurad! Men skönt att få lite frisk luft innan det är dags att duscha och göra sig iordning för middag på Casa Mia och Sanctum med John ikväll. Tack underbara mamma för du är en ängel och vill bjuda oss <3

Nu lite bra musik typ den här , sen kallar duschen! Bjuder på en charmig bild på mig i mina skullhead hörlurar ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2011-02-26 @ 23:33:30
Postat av: Alice

<3

2011-02-27 @ 12:12:07
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0