Slut för idag

Sådär. Färdig jobbad för denna veckan, tror jag. Man kan aldrig riktigt säkert veta men kanske i alla fall. SKa bli skönt att vara lite ledig nu några dagar. Har ju varit lite jobbigt att jobba sjuk å sådär. Så att ta igen sig ska bli skönt!

Jobbade med Josie idag, himlans mysigt och mycket pratande! Man missar ju en del när man inte jobbar ihop på någon vecka! Så kvällen gick ganska så fort eftersom jag hade trevligt sällskap.

Nu är jag hemma, har käkat några knäckemackor med grönmögelost på! Så otroligt gott, om det är lagom avstånd mellan ätningarna. Annars kan det lätt bli på tok för mycket! Å snart känns det som om det är dags att gå och lägga sig. Jag har ju ändå varit uppe sedan tjugo i sju imorse.

Sov gott med er och blås inte bort i orkanen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0