Söndagar= vilodag? Nej..

Sådär åter på jobb, känns som om jag bor här för tillfället, men alltid bra med pengar! Trött i knoppen idag, men eftersom jag har underbart arbetssällskap idag så kommer dagen nog gå ganska så fort! Dessutom har jag två timmars lunch, varav en timme ska spenderas på att handla mat och käka här och den senare timmen ska spenderas på cirkelfys för första gången. Har jag tur kommer Axel också, han har ändå liiiite mer koll på läget än mig och av någon anledning så gillar jag att träna med någon nu. Förr valde jag helst att träna ensam, men sen jag började träna med Michaela tyckerj ag nog det är roligare att vara två!

Om en timme ska jag bege mig till Gogreen för att handla lite sallad, kom ju givetvis på igår kväll att jag inte hade någon mat tills idag... Aja, det löser sig. Enda fördelen med två timmars rast kanske =)

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0