Stress stress stress

Gah, alltid ska jag stressa till eller från något numera. Vet inte vad som hände med alla softa dagar då jag inte hade alltöfr mycket planerat och stress fanns inte. Men å andra sidan var det på andra hållet då, jag gjorde på tok för lite istället. Inte tusan är det bra heller! Så jag antar att man aldrig är nöjd. Men jag vet också att all stress är borta i eftermiddag när jag anländer på Friskis. Då har jag hunnit köra mamma till läkaren i Höllviken, köra hem, äta snabbt, byta om till arbetskläder springa ner till bilen och köra i snön till Friskis och därifrån kan jag lugna ner mig. Ska nog ta mig en bränna senare ikväll på jobb, bara för att slappna av lite!

Nu ska jag ge vovvarna mat och sen ska jag springa ner på gymmet! Hittade btw ett gammalt youtube klipp jag hade förra veckan. Det är drygt två år gammalt. Det kallas mitt tungtrick. Ja jag vet jag är fruuuuuuktansvärt tramsig. Men med tanke på att det ändå visas för 256 olika personer tyckte jag det kunde visas för lite till. Så ja jag bjuder på att jag är lite udda ;)



P.S Det är drygt två år gammalt så jag tänker skylla på att jag var mer omogen då ;) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0