Time again



Idag tvättar jag igen, ja jag vet det var i måndags senast men jag har lakan och skit som ska tvättas idag så det var absolut på tiden igen! Städar lite också, har inte städat ordentligt sedan jag blev sjuk så kände att det var läge. Skit å grejer precis överallt. Dessutom har två dagar gått åt till enbart ångest och tråkigheter. Men nu är jag fit for fight igen. Jag måste sluta låta saker och andra människor påverka mig så mycket. Lättare sagt än gjort i vissa fall. Men jag föll av hästen för någon dag sedan igen, men äntligen har jag hoppat upp igen!

Idag ska det som sagt städas lite, tränas och gå långrunda med vovvarna tror jag! Måste göra något annars blir jag tokig! Något ska jag nog komma på! Förhoppningsvis är jag i alla fall utsövd efter 1,5 timmars söm inatt. Jag hann äta min middag, lite godis och vid nio deckade jag på Johns bröst till filmen. Antar att jag behövde sova.. :P

Aja, hörs sen måste fortsätta städningen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0