Vaaar e boxen? Däääär e boxen

Sitter och lyssnar på Bag in da box med Dj tune feat Orremannen.. Haha! Sjukt tramsig men ack så underbar ändå! Av någon märklig anledning kan jag inte längre lägga upp videos? Förstår inte varför men jag får ta reda på det, men det jag skulle säga var att huset videon är inspelad i är en av mina gamla klasskamraters hus :P lite ball ändå haha! Ibland måste man bara älska lilla näset, trots alla knepiga människor där finns!

Nytränad och nyduschad! Underbart! Snart kommer John hit, han skulle bara handla innan så vi kan laga någon god middag! Sen får vi se vad vi hittar på ikväll! Jag kommer nog inte decka vid nio tiden idag i alla fall!

Å snart är det helg, heeelt underbart! Imorgon ska jag och mamma se Änglagård på bio. Lördag beger vi oss några stycken upp till Helsingborg för att se Robins match! Han vann förra helgen så det ska bli spännande! Underbart! Kvällen bjuder kanske kanske på en trevlig utgång eller lite mingel. En helg att se framemot i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, önska honom lycka till från mig!!

Och hälsa alla som ska med! :)

2011-02-10 @ 20:14:24
Postat av: Alice

Det ska jag göra gumman!

2011-02-10 @ 20:32:54
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0