Work work work

Ja, ni får ursäkta (eller bli suuuuperglad om ni så vill) för det hundraelfte inlägget idag. Känns som om jagf ahr mer att säga idag än andra dagar, även om de inte må vara speciellt mycket vettigare.. Så tänkte jag rabbla lite ändå!

Då var denna arbetsdagen också avslutad! Blev ytterligare en arbetsdag imorgon vilket gör att jag missar RPM-spinningen. Lite tråkigt, men gymmet duger bra det också! Kanske inte riktigt detsamma men ändå! Jobb är jobb och pengar är pengar. I need it!

Ledig på torsdag, så jag avbokade mitt PSI-pass och satte upp mig på ett Indoorwalkingpass några timmar tidigare. Tänkte ha filmmys och mat med John då istället, om han kan förstås! Sen är det full rulle med jobb hela helgen och 4 kvällar till i nästa vecka. Josie ska åka på en underbar och välförtjänt semester så då får lilla jag hoppa in! Wonderful!

Sov så gott mina kära läsare, kul att se att så många nya har hittat hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0