xD

Usch vad jag inte är trött och vad jag har mycket usch i skallen och vad jag ska komma på en heltokig grej att göra inom en snar framtid. Bara sådär! BOOOOOM!

Nej, jag är inte full. Bara i ett mycket konstigt sinnestillstånd. En kombination av småtrött, ledsen, deprimerad, nostalgifull och allmänt koko. Man kan bli det ibland av att tänka eller få reda på tråkiga saker. Livet är ju som bekant inte så lätt alltid. Mitt sätt att hantera det på är att skriva knepiga och oförståliga blogginlägg. ;)

Natti!



En kokobild av mig ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

När jag kommer hem ska du och jag ta en lång fika! <3

2011-02-12 @ 08:57:35
Postat av: Alice

Jaa det MÅSTE vi! Kom hem snart gumman! <3

2011-02-12 @ 13:55:17
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0