Zzznark!

Hemma i varma Malmö igen! Ah varma och varma, men det är i alla fall en aning varmare här än hemma hos pappa. Det drar i fönster och dörrar så där är kallt även inomhus inte bara utomhus. Dessutom frös jag nästan fötterna av mig när vi promenerade med vovvarna. Nu kan jag tycka att det är dags att bli lite vår!




Väntar på John, ska strax köra honom till frissan. Sen ska det bli lite myspys kväll, den enda lediga dagen jag har denna veckan! Eller ja lördag, söndag också såklart men vardag. Han var lite krasslig idag den stackarn så han fick stanna hemma från jobb. Hoppas på han mår bättre ikväll efter pizza och filmmys med mig i sovrummet! Extra mysigt är det nu när även Kola har kommit hem. Man kan nästan säga att han varit på kollo i fyra dagar hemmaa hos pappa! Men visst är han mammig nu när han kommit hem! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0