Zzznark

Som sagt, varför jag vaknade sex imorse och varför jag inte kunde somna om och gick upp klockan sju imorse har jag inte en susning om. Nu är jag trött och hungrig, ska bara käka lite frukost och sen tror jag faktiskt jag ska slänga mig framför tv:n ett tag och försöka sova någon timme till. Annars kommer jag vara helt död på jobb ikväll!

Jag är inte klar med bloggen, men tycker den ser skapligare ut nu än vad den gjorde tidigare imorse. Jag mådde nästan dåligt när jag såg den! Så som sagt, den känns skaplig nu i alla fall! Men den är långt ifrån klar! En del koder hittade jag inte alls, och det kanske beror på att skallen är trött. Byta stilmall gör jag inte en gång till på ett tag såfall får en del saker vänta tills nästa "renovering". Men men, som sgat den kommer ändras lite då och då, även om det bara är små saker ;)


Kommentarer
Postat av: anna

vinn en jätte fin present bok att ge bort till någon du tycker om ifrån "lilla fjärilen design" det är den perfekta presenten! gå in på min blogg för mer info!:D

2011-02-16 @ 10:19:27
URL: http://annavasileiou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0