En vanlig trist måndag



Vädret är grått och mulet, luften är lite fuktig och mitt lockiga hår blir lockigt och stort på samma gång av fukten i luften. Men trots det har jag ändå pyttepyttepyyyyyttelite vårkänslor i kroppen. Det kanske mest beror på att snön i skåne nästan är borta.

En långpromenad med Kola på morgonen gjorde att man vaknade till litegrann, och att benen inte känns lika jävligt som igår är också ett stort plus! Hoppas på det håller i sig efter gymbesöket jag planerat om drygt en timme.

Usch, idag som så många andra gånger är jag en riktig drömmare. Jag drömmer och drömmer och hoppas på att de snart ska slå in! Men just idag känner jag mig på tok för lat för att ens försöka tat ag i misären som ska kallas mitt liv. Jo, det finns många bra saker med mitt liv också såklart! Jag har en kärleksfull pojkvän, underbara föräldrar och de absolut bästa husdjuren man kan ha! Men givetvis menar jag resten runt omkring det här underbara. Kanske känner jag mig mer manad imorgon att ta tag i livet. Jag tror det, och jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0