Helgplanering

Jag vet det bara är måndag men eftersom jag ska jobba hela helgen så börjar jag ändå fundera lite på vad jag ska hitta på för mysigt på lördag. Jag börjar ju inte förrän halvtio på söndag. Något ska jag nog komma på. Kanske får bjuda hem lite trevliga vänner på filmmys eller liknande? Aja.. finns ju några dagar kvar att planera på!

Jobbtimmarna gick fort idag! Jobbade förvisso med Robin och CG så inte så konstigt. Dessutom var det full rulle mellan passen så tiden springer iväg då!

Nu blir det lite nedvarvning och myspys framför både tv och dator. Ska se om jag kyckas trolla bort det där blåa som finns på bloggen, hjälp tas emot med öppen famn.. Om någon mot förmodan skulle känna sig extra snäll! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0