Idag är det fest =)

Vaknade alldeles för tidigt igår, men å andra sidan så somnade jag på tok för tidigt också. Så vid halvnio befann sig jag och älsklingen på gymmet i en timme. Det kändes lite för länge att invänta bodybalancen idag så tyvärr fick jag svika.. Förlåt Michaela, men du är ändå grymmare än mig två pass i rad!

God frukost och snart ska det städas lite och ta det lugnt. Sen presentjakt! Fest ikväll juh! Ska bli såå trevligt! Troligtvis blir det en trevlig utgång senare också! Det behövs för det var ett bra tag sedan sist!

Bilder från igår:







och slutligen bildbevis på hur håret ser ut:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Charmig bild :P haha, tack för en trevlig dag!

2011-01-29 @ 11:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0