Ny vecka



Då var det måndag igen, och ny vecka. Får hoppas på att denna veckan blir mycket bättre än den förra. Jag är helt slut i kolan av både jobb och skit och mög som händer och inte händer. (Ja jag vet, sjuuukt positiv låter jag). Men som sagt ny vecka, nya tag.

Måndagsträningen är avklarad. Svettigt och tungt pass sådär en måndags förmiddag vid elva, men det gick bra! Inväntar morgondagen då det är dags för boxning igen, herregud vad den där säcken ska BLÖDA! Mycket agressioner och känslor som ska ut då. Så man känner att man är människa igen! I slutet på förra veckan kände jag mig mer som en zombie än någon levande varelse.

Usch, strax dags för duschen och lite diskande.. John lagade mat igår så jag lovade att diska och fixa lite idag. Så det får jag väl göra innan det är dags för jobb idag. Jobbar med världens bästa Arlinda! Yeeey :D

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0