Party

Har ätit en god frukost idag bestående av grova mackor och avokado med keso. Lite annorlunda gentemot de andra mornarna jag brukar ha med knäckebröd..

Sen var jag hemma hos Maria och Lukas för att se på underbarnet Neo, han är ju bara alldeles för söt! Lille snutten sov hela tiden men guuud så söt! Det gjorde ni bra!



Sen när jag körde fick jag så sjukligt ont i höften... måste gjort något konstigt på träningen denna veckan för jag kan få skitont! Inte skoj alls, men får hoppas på att det känns bättre tills ikväll. Idag ska vi fira att Tjugge fyllt 21 år! Underbart! Så kameran är på laddning så det kan bli en hel del underbara och mysiga bilder!

Avslutningsvis bjuder jag på denna charmiga bilden på mig ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0