Power



Passen igår gick oootroligt bra, har redan träningsvärk lite här och var och visst är det väl så det ska vara när man kör stenhårt? Har jag tur blir det detsamma imorgon om jag inte ska jobba.

Snart dags för jobb så dags att klä sig lite, ut med hundarna och äta lite innan jag ska stå där ett tag. Sen får jag förhoppningsvis reda på hur jag ska jobba framöver, alltså lite mer säkert än bara på måfå eller får reda på nya tider när jag kommer ner. Ibland behöver man kunna planera lite. Jag har några saker jag ska ta tag i också så det hade varit bra att veta. Men idag får jag säkert det!

Efter jobb tänkte jag köra ett gympass, så jag är väl hemma vid nio tiden ikväll!

Hörs då!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0