Torsdag

Ny dag och ja jag skrev ingenting igår för jag var så OTROLIGT förbannad på Tele2. Återigen fick jag en hemsk räkning som jag inte skulle betala och jag har nog ringt dem säkert 10 ggr under de senaste halvåret för att få rätt på det. Å det har funkat tills nästa räkning... Senast jag bloggade om Tele2 hörde en av sig därifrån och sa att OM det skulle bli ytterligare problem så var jag välkommen att maila henne. Så det gjorde jag och den snälla människan har hjälpt mig! Tack Ida! Nu har de i alla fall sett vad som blir fel och hon lovade att en tekniker skulle sms:a mig så fort det var löst. Hon sa också att hon skulle hålla ett öga på ärendet åt mig. Tack! SÅ nu förhoppningsvis ska jag inte ha mer klydd med Tele2 och jag fortsätter ha dem som bredband och telefonbolag.

I övrigt har jag hunnit hänga runt med mamma lite på Entré. Fanns väl inte sådär suuuupermycket roligt att handla såhär i slutet av alla mellandagsreor.. Men något hittade jag i alla fall:



Något skoj ska man väl kunna hitta på med de här underbara klädesplaggen även om de inte gör sig så bra på bild!



Ja jag är konstig... Jag vet ;) men det bjuder jag på idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0