Weekend!



Helg igen och denna helgen är jag minsann ledig. Himla skönt! Ska strax göram iordning inför en shoppingtur på Nova Lund med Johanna. Sen får vi se vad klockan blir när jag kommer hem. Här borde städas lite och så också. Men det är ju så himla tråkigt :P

Igår när jag tvättat klart knäcktes hela tvättstället ovanför badkaret.. :P SÅ går det när man tvättar för sällan och har för många och tunga kläder haha. Så jag ringde Åbergs och fick reda på att det inte ingick i deras sortiment. Men att jag såfall kunde köpa en ny själv och få hjälp med att sätta upp den. Men OM jag vill ha en ny där kan ju såfall John hjälpa mig med det :P Men hur som helst så ska de i alla fall komma och kolla på mitt skabbiga och riktigt räliga badkar.

Därefter åkte jag, djuren och mamma hem till pappa och hängde där några timmar. Mysigt att få komma hem fast där är svinkallt! Sen fick jag fixat håret, så nu ser jag ut som den rödtott jag faktiskt är. Bilder kommer upp senare.



Söte underbara Splitt!

Boxningen igår gick bra även om jag var säker på att jag skulle få boxningssäcken över mig. John är stark kan ni tro... :P Jag slog så hårt att jag köttade upp ena fingert i handskarna, hur man nu lyckas med det. Kanske berodde det lite på den långa nageln...

Aja.. peace out, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0