Godmorgon

Yrvaken kommer jag nyss från torkrummet, varmt och klibbigt var där! Inte skönt alls! Herregud så mycket tvätt det fanns igår! Men nu är allt äntligen rent och förhoppningsvis ska det väl inte gå åt sådär suuupermycket tills på torsdag. Tog en reservtvättid eftersom jag ska åka till Magaluf på lördag. Jag vill helst ha några kläder att packa ner :)

Idag börjar jag jobba klockan 09.00-17.30.. Blää snacka om seg dag. Men det blir en timmes träning på jobb på lunchen så jag får något vettigt gjort, under dagen. Sen ska jag försöka ringa hyresvärden.. Men jag ska erkänna att det tar emot.. Jag vill inte egentligen så om det inte blir idag får det bli imorgon..eller på onsdag. Jag måste i alla fall ta tag i det innan jag åker. Suck..

Ha en fin morgon så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0