Home sweet home

Äntligen är jag hemma från jobb. Herregud vilken låååång dag det varit. Trots trevligt sällskap hela dagen så har den gått riktigt riktigt segt! Jag har hunnit med att både träna och sola idag. Så jag kände mig lite piggare där ett tag och tro det eller ej men det var ganska så skönt att lägga sig i solariet några minuter. Vissa gånger känns det som om man har myror i hela kroppen och det är evigheters evigheter kvar! Men inte idag!

Nu ska jag, John och Kola strax käka någonting. Vad har jag inte en susning om men något gott blir det säkert! Sen ska jag tillbaka till Ön för att hämta min nya resväska jag ska ha med mig till Magaluf, den glömde jag såklart på jobb.. Typiskt mig.. Aja, jag får ju träffa mina fina tjejer snabbt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0