Kvällspromenad

Efter en dag med fullt ös och innan det var dags att sätta igång filmen Unknown så bestämde jag mig för att ta Kola på sin långtur innan det började regna igen.. So I did. Gick förbi Rönneholmsparken och ängdalarundan på dit och hem. Däremellan traskade jag runt i Dammfri och drömmar om att vinna en stor summa på Lotto kom som så många gånger förr. Jag gillar att bo i Malmö och ja, jag kanske bara hade velat byta lägenhet men att hamna i de låga fastigheterna och där man faktiskt har en egen trädgårdsmästare som gör fint för de boende hade inte varit helt fel..

Fan vad jag gillar Malmö. Jag gillar att bo här.. Hoppas framtiden låter mig stanna här ett tag till..







Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det den filmen med Liam Neeson? Såfall, vad tyckte du? Om det var den så har jag sett den, tyckte den var jättebra! Kram

2011-07-04 @ 13:10:45
Postat av: Alice

Ja det stämmer! Den var såååååå bra! Man hade faktiskt inte en susning om vad som skulle hända eller varför de förföljde honom! Sjukt spännande! Kul att du också sett den! Kram på dig!

2011-07-04 @ 13:14:48
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är verklgen en grym skådespelare! Precis som i filmen Taken, grymt bra! Ett filmtips: Conviction, den är ett måste. Kram!

2011-07-04 @ 19:13:11
Postat av: Alice

Ja verkligen! Han passar till att spela sådanna roller för han gör dem så jäävla bra! Vad bra! Tack för tipset tjejen! Ska föreslå den för min käre sambo nästa gång det är dags för en film! Kram

2011-07-04 @ 19:20:55
Postat av: Anonym

Ja gör du det, blir säkert uppskattat. Min pojkvän tyckte den var jättebra! :) Nej nu ska jag ut och springa en runda för att avrunda kvällen! Kram

2011-07-04 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0