Morning

Godmorgon! Ännu en dag man vaknat upp till tidigt som tusan. 05.20 är inte riktigt okej..egentligen. Men nu ska jag ju bara vara här i tre veckor till så det ska jag väl klara ut. Därefter är allt typ en baggis, men det förstås.. Jag ska ju pendla ett tag först så kanske ska jag upp lika tidigt igen..en eller två månader efter detta i alla fall.

Idag känns inge bra.. Trött, smått borta och jag vet inte men något gnager lite inom mig. Men vad det är vet jag inte riktigt. Men det känns inte bra i alla fall. Men det kommer nog fram så småningom... kanske i alla fall.

Har inte riktigt bestämt mig för hur min dag kommer att se ut. Jag är ju på jobb till halvett och möte ett..så inte härifrån förrän vid två. Kanske blir det en tur till Ljunghusen, annars är jag nog bara hemma och myser lite idag. Känner mig stressad så kanske är det lika bra. Men vi får se!

Hoppas ni får en bra start på er morgon och njuter av er semester den som har det! Annars att ni får en bra dag på jobb!

Puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0