Plättar

Kom nyss hem från Ljunghusen och jag är trött som en gris! Blir lätt så när man jobbar sent dagen innan och tidigt dagen efter. Som idag. Nu är det skönt att vara hemma och om en timme ska jag gå med Kola på sin sista långrunda för dagen.

Jag lyckades få med mig alla fyra hundarna på en timmes långpromenad tidigare idag. Dem är så söta för de uppskattar verkligen att gå med mig, och till och med Splitt som ibland kan vara mycket bestämd med vart man ska gå, lät mig bestämma! Dessutom var det inte så mycket trassel med koppel och dylikt idag så jag tror vi alla var nöjda med turen!

Åh btw så var det hundra år sedan jag åt plättar! Kan ni tänka er att jag hittade färdiga ica-plättar i kylen? Yeeey! Lycka tänkte jag som var vrålhungrig och jag får väl erkänna att de var helt okej! Hemmagjorda är ju trots allt alltid godast, men ändå ;)

Ha en fin kväll kära ni så hörs vi sen eller imorgon!


Nya hoodiesen gillades starkt kan ni tro!


Kommentarer
Postat av: ELIN - ART & PHOTO

Tack!! :)

2011-07-05 @ 23:50:48
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0