Promenix

Hej alla läsare!
Har haft full rulle hela dagen med tvätt och städande så jag har inte orkat eller direkt hunnit uppdatera! Dåligt av mig, jag vet. Men sen å andra sidan så har jag faktiskt fått fint här!

Kom precis hem från en underbar runda med hundarna. Dem tycker det är så tråkigt när jag städar och tvättar så vi behövde nog alla den timmens promenad. Vi gick vår vanliga ängdalarunda och sedan svängde vi förbi min mormors gamla lägenhet vid dammfri och sedan blev det en tur i parken. Så nu är vi färdigpromenerade för idag.

Sista pizzaslicen från igår är i mikron, behöver lite mat innan jag ska hem och äta hos familjen Drakfelt.

Hoppas ni har en fantastisk fredag och gör något riktigt mysigt!


Ibland saknar jag mitt röda hår lite.. Men mörkt är ändå coolast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0