Pyjamasparty!

Igår hade jag en fantastisk kväll med mina fina tjejer hemma hos Arlinda! Cheescaken var fantastiskt god (Cassandra du får tacka Erik för det goda receptet), massa godis, chips och lite rosé! Jag och Cassandra hade pyjamasparty medan de andra kom direkt från restaurangen och var superfina!

Det var en kväll fylld av kärlek och en massa tjejsnack! Dessutom passade jag på att göra bort mig när jag ändå var där. Men vad jag gjorde spelar ingen roll.. Lite skämmigt var det, men sen var det ju jag också.. Då är det alltså inte speciellt otippat :)

Nu har jag tre arbetstimmar kvar och sen ska jag åka ner till underbara Ljunghusen och bara vara! Sen ikväll blir det picknick med min kärlek i någon park någonstans. Kanske på utsiktsplatsen, det hade varit mysigt!

Ha en fantastisk dag kära ni, bilderna kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0