Tvätt...

Shit så mycket tvätt det finns efter spanienresan.. Helt sjukt! Snart ska jag ner med de två sista maskinerna för dagen, dock ska skiten hängas upp och torka också men det sköter sig själv hyfsat bra i alla fall!

Trots att humöret inte riktigt är som det borde idag så åkte jag faktiskt in till netonnet och köpte mig en bärbar dator som jag ska använda till skolan. Min gamla är inte mycket att hurra för.. å den andra stationära blir väl liiiite väl svårt att dra med sig ner? Så ja, jag har gjort något vettigt. Har inte hunnit prova om den fungerar ännu men tror jag ska göra det imorgon. Sen får den ligga fint i sin kartong tills jag börjar skolan och ska flytta.. ja vart och när det nu blir alltså!

Aja, ha en trevlig kväll så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0