Unchained Melody

En fantastisk och känslosamlåt man sitter och lyssnar på just nu. En grå och regnig morgon på jobb.. Om ni inte hört låten så sök på den, annars kommer jag lägga upp en länk senare idag! Jobbdatorerna är inte så snabba så jag undviker dem litegrann.. :P

Det var inte lika lätt att stiga upp imorse när det var mörkt och grått ute. Men så fort jag öppnar sovrumsdörren får jag sött sällskap av min söta kisa Pink. Keligare katt får man nog leta efter. Så söt, hon håller mig alltid sällskap! <3 Kola den lille sjusovarn kan sova längre utan problem. Men även han gick upp senare för att säga hej till sin mamma! Jag älskar mina söta husdjur! Även om jag förstått att inte alla andra gör detsamma.. Hur kan man inte? Men idioter finns det ju överallt, eller hur?

Idag efter jobb ska jag iväg och köpa olja till min bil, den behövde visst fyllas på trots att det inte var så länge sedan? Inget bra tecken att den dricker mycket olja? Men ja, vad gör man inte för sin lille bil? Sen ska jag hämta upp mina fina husdjur och bege mig ner till Ljunghusen, ja för ovanlighetens skull ;). Om vädret klarnar upp lite ska det bli en joggingtur i naturen där med Zeus. Å sen ikväll ska jag och min kärlek möta upp Cassie å co på Möllan tror jag! Ska bli såå mysigt! Jag har ju en 12 timmar arbetsdag imorgon.. Först Friskis och sen KB direkt efter friskis.. Men det ska nog gå bra! Det känns jobbigt innan bara :P

Dags att släppa in alla motionärerna nu då.. om där nu står någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0