Uppsägning inlämnad

Sådär då har jag varit uppe och lämnat mitt kontrakt med uppsägning till Åbergs. Jag visste inte vilken adress eller box ja gskulle skicka det till, så jag gick upp med det. John fick följa med som moraliskt stöd, för tro det eller ej men det har varit jobbigt. Kommer säkert bli jobbigare när allt skit ska ut.. Någon bekräftelse kunde jag inte få förrän hyresvärden var tillbaka. Men alltså är jag senast ute officiellt den 1 November 2011. Helt crazy...

Magen är lite utochin idag.. All stress tror jag. Jag längtar tills lördag. Det gör jag faktiskt, så jag kan slippa allt tänkande för ett tag. Som säkert de tio senaste inläggen handlat om så är jag extremt stressad av flytt och allt. Men ja jag ska inte dra allt igen.. Så magen behöver en vilovecka från stress kan jag tro och skallen också för den delen.

Borde försöka äta något innan jobb idag men ser ut som om jag får köpa med mig något påvägen. Har inte ro för mat just nu..

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: maria

starkt jobbat alice. allting kommer ordna sig ska du se :)

2011-07-20 @ 14:39:39
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Susanne

Det är mycket nu! men när du väl börjat plugga och kommit på plats, kommer allt bli bra ska du se :)

2011-07-20 @ 15:06:05
URL: http://susannejeppsson.blogg.se/
Postat av: Pandatrollet

fin blogg :) allt bra?

2011-07-20 @ 17:29:10
URL: http://pandatrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med tjejerna! När du väl kommit på plats och kommit in i pluggandet och träffat massa nya vänner så blir allt mycket roligare och tiden går fortare :) Kram!!

2011-07-20 @ 19:03:22
Postat av: Alice

Maria: Aw du är väl för söt gumman! Tack tack tack! Jag uppskattar verkligen all pepp! Hoppas du kommer in på något du sökt nu också! Håller tummar och tår SÅ HÅRT!



Susanne: Gullig du är tjejen! Hoppas på fint besök av dig också när allt ordnat sig med boende å så! Det gör du väl?



Anonym: Tack så mycket! Jag litar på dig, det verkar som om du gjort detta tidigare du med! Tack för all pepp tjejen! det betyder massor fast jag inte vet vem du är! Du verkar verkligen som en kanontjej! Kramis!

2011-07-21 @ 19:41:22
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0