Urladdning

Usch vilken spänningshuvudvärk jag har idag. Har suttit i sedan igår misstänker jag.. Blir lätt så, det är så mycket som är på gång och som sker just nu. En del saker har jag tagit tag i andra ska det tas tag i. Bättre sent än aldrig, eller hur? Hoppas på att mer av huvudvärken försvinner nu bara.

Idag vill jag säga ett STOOOORT GRATTIS til min fina älskling som kom in på en utbildning han sökt nu till hösten! Jag är så stolt över dig älskling! Jag är säker på att det kommer gå fantastiskt bra och att du fixar det galant! Massor av kärlek till dig!


Kommentarer
Postat av: Arlinda

ÅHHHH GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Va ku för honom och att du kommer till Halmstad nära mig ;) hahah <3

2011-07-13 @ 22:21:34
Postat av: Anonym

Låter spännande! Vad ska han läsa för något? Har du kommit in som du ville? :) kram!

2011-07-13 @ 22:35:01
Postat av: Alice

Arlinda: Han tackar! Hihi jaaa jag får ju reda på det idag eller imorgon! NERVÖST! Puss min ängel!



Anonym: Jadå det ska det nog bli för honom! Han är så duktig! Han ska bli vvs:are! Jag får reda på idag eller imorgon hur jag ligger till! Läskigt! Kram!

2011-07-14 @ 06:23:08
Postat av: Anonym

Åh vad roligt, du måste skriva på bloggen och uppdatera (om du vill alltså), men jag minns själv hur spänd jag var när beskeden skulle komma. Hemskt! Men när de väl kommit kan man bolla med tanken om att verkligen flytta eller inte flytta, och känna efter! :) håller tummarna!

2011-07-14 @ 10:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0