Work out!


Måste säga att det känns fantastiskt att ha kommit igång ordentligt igen! Mitt ben känns okej numera, även om jag är extremt övernoga med att strecha efter varje större eller mindre träningspass. Dessutom kom mitt protein igår, ett helt annat jämfört med det jag haft tidigare. Sojaprotein, det smakar helt okej men är en aning grynigare att dricka. Men sen är det nog en vanesak! Så nu jäklar ska det byggas och brännas här!

Att träna med John är lärorikt eftersom han som muskelbyggare tränar på ett helt annat sätt än en annan svensson. Så jag får många tips på bra övningar som känns dagen efter kan ni tro. Å lite träningsvärk ska man väl ha efter ett grymt gympass, eller hur?!

Denna veckan har jag rygg och ben kvar att köra och två joggingturer innan jag kan räkna mig som färdig tränad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0