5 timmar

Morgonen har gått ganska så fort idag eftersom jag jobbar med Cassandra idag. Skönt! Nu har jag fem timmar kvar av arbetsdagen och sen bär det av hemåt för att byta om, hämta Pink och ner till Ljunghusen. Min stackars bebis har också ont i tassen (Kola) och ska till doktorn vid ett idag. Tur jag har underbara föräldrar som ställer upp, tack för ni finns <3

Lite orolig är jag, för han har haltat i lite mer än en vecka och han har inte sprungit på så mycket som han brukar annars. Så jag hoppas det inte är något allvarligt. Just nu kan vi i alla fall halta tillsammans.. :(

Misstänker det blir lite middag och så när jag kommer ner. Sticker redan vid två idag! Underbart! Hur ser er tisdag ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt!! Lite quality time :) min tisdag ser ut ungefär som din fast jag slutar tre och har tiorasten nu :p och så ska jag inte ner till Ljunghusen förstås :) men mysa med mamma ska jag!

2011-06-21 @ 10:27:13
Postat av: Alice

Ja verkligen, det behöver man ibland! Även mitt i veckan! Ska bli supermysigt! Skönt att sluta tidigt, eller hur? Hoppas din dag går fort och att du har en mysig eftermiddag med din mamma=)

2011-06-21 @ 10:36:45
Postat av: Anonym

Åh ja det är helt fantastiskt att sluta så här tidigt!! Helt plötsligt var den tidiga morgonen inte så hemsk!! Underbart :) nu har man massor av tid för annat skoj :)

2011-06-21 @ 15:24:52
Postat av: Alice

Jag instämmer! Skönt att ha hela eftermiddagen sen :D

2011-06-21 @ 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0