5,5 timmar kvar

Inte så värst lång tid kvar, men visst känns det ändå. Jag känner mig fortfarande trött, dock inte som igår. När hände det att jag gick och la mig vid tio liksom? Ja det är ett bra tag sedan i alla fall för jag minns det inte!

Imorgon får jag träna igen! Yes! Ska nog ta mig en tur i Ljunghusen ned Zeus, ja och sen ska jag nog göra som sjukgymnasten sa, springa i intervaller. Kroppen behöver tid att vänja sig vid den typen av träning eftersom jag aldrig gjort det förr. Jag orkar inte fler muskelinflammationer nu. Så roligt är det faktiskt inte... Sen saknar man träningen sååå mycket.

Hoppas ni alla har en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Emma

ojj tack själv! :)

2011-06-26 @ 14:01:29
URL: http://emmalii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0