Dagens tips

Detta riktar sig ju givetvis främst till tjejer. Eller kanske herrar som trivs med att gå i Bh? Nåja anyway..

Jag beställde en t-shirts bh som de kallades från Lindex förra fredagen och jag lovar er att jag är suuuuupernöjd! Så skönt att kunna ha "brottar" linnen och linnen med lite fomr i ärmarna! En sådanhär bör alla kvinoor äga! En i svart och en i vit! De är underbara tro mig och sååå bekväma! Enda kruxen man kan ha om man är van vi de vanliga är att man knäpper den fram. Man får liksom ta på sig bh:n som en jacka :P Men man vänjer sig snabbt!

Såhär sitter den på mig

Ni får ursäkta mina "blöjmjukisar", ni kan tro de är underbart sköna!

Tadaaa!


Såhär ser min BH ut, ett tips är att beställa den frånb Lindex shoponline. Man betalar allt och därefter skickas den fraktfritt till din närmsta Lindex butik! Smart, billigt och effektivt! Dessutom kan man byta dem hur lätt som helst ifall de inte skulle passa!
Lindex Shop Online - T-shirt BH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0