Dagens workout.. Check!

Jag vaknade tidigt imorse, redan vid sju och kände mig ordentligt utvilad. Likaså gjorde Kola som glatt följde med mig ut ur sovrummet! Efter morgonkaffe tog vi en timmes powerwalk, mest för att det blir så varmt för Kola när solen börjar värma. Det var riktigt undernbart nere på turbinen idag! Inte alls många hundar och knepiga människor. Så vi kunde njuta av denna underbara sommarmorgon!

Så fort vi kom hem bytte jag om till träningskläder och körde min första lång joggingtur alldeles ensam! Jag sprang hemifrån och runt hela pildammen och hem igen på 30 minuter! Dessutom stannade jag inte en enda gång! Just nu är jag otroligt stolt över mig själv! Det kanske inte är så långt för er som är vana, men för mig som bara joggat i en månad är det helt fantastiskt att jag inte blivit trött!

När jag kom hem såg jag på funlights hemsida att man kunde ladda ner en gratis app för att se hur många kalorier man bränt och hur långt man sprungit! Allt tack vara gps:en i telefonen! Så om ni är nyfikna heter den fun running. Om den funkar bra än vet jag inte eftersom jag hittade den när jag kom hem. Men den ska testas imorgon!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0