En kul sak..

Btw så såg jag en ganska så rolig sak på bloggen häromdagen. Jag har som ni kanske sett bytt header? Om ni fortfarande ser den gamla får ni högerklicka på den och trycka på uppdatera! Men hur som helst så var jag på jobb och la upp en gammal bild som fanns i mitt bloggalbum.. Ja jag gör lite så ibland, kanske tråkigt för er men jag misstänker att ni inte sett alla i vilket fall som helst :P Sen publicerade jag det och kollade så det såg ut som det skulle och då såg jag en superskillnad i mitt ansikte! Kolla här:
Bild från i höstas
Bild tagen för några veckor sedan

Om det nu inte är jag som ser synvillor så visst ser jag väl mycket smalare ut i ansiktet på den sista bilden? Yeeey träningen ger effekt! Wohooo! Bara en liten detalj.. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0