Godmorgon

Sådär då öppnar vi snart Friskis på ÖN jag och världens bästa Cassie! Riktigt skönt med sällskap såhär tidigt på morgonen, annars sitter jag mest i min egen värld såhär dags. Speciellt när man sover så dåligt som jag gjort inatt. Jag kunde verkligen inte somna.. När jag väl gjorde det så vaknade jag från och till hela natten. JOBBIGT!

Benet känns lite bättre idag, men ömmar lite när jag sover. Precis som om jag sträcker det liksom. Tur jag ska till sjukgymnast på torsdag. Får hoppas på hon kan ge mig några bra tips förutom vila. Jag är redan sjukligt rastlös och ledsen för att jag inte kan träna normalt :(

Ha en underbar tisdag bästa ni!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Underbar morgon med fina dig!! :D

2011-06-21 @ 07:01:45
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

<3

2011-06-21 @ 08:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0