Kamera

Åh just nu önksar jag mig en systemkamera! Jag vet att de är dyra och har superduper bra funktioner som jag kanske knappt kommer använda, men det vet man ju trots allt aldrig? Jag verkligen älskar att ta bilder och jag har kamera med mig alltid. Även om det kanske vissa gånger innefattar min iPhone kamera så finns den alltid med.

På tal om min iPhone kamera så såg jag att jag häromdagen lyckades ligga uppe i över tusen bilder i mitt album.. Då har jag dessutom rensat den x-antal gånger emellan. Inte klokt.. Men visst, jag ahr haft den i över ett år så det kanske inte är så märkligt ändå.. Eller?

Aja, får hoppas jag vinner mycket pengar på Lotto på lördag så kanske jag kan köpa en systemkamera också! Inte för det ör något fel på min snart femåriga olympus men en systemkamera är ju ändå en systemkamera..

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-21 @ 18:04:32
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: maria

det finns billigare systemkameror för nybörjare. tror du kan få en nybörjar-nikon för 3000 kr. fast då kanske det inte följer med objektiv… kolla mediamarkt vetja :)

2011-06-21 @ 18:17:30
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ja jag ska spana runt lite tänkte jag.. Än så länge känns den avlägsen men man vet ju aldrig! Hade ju varit så skoj med en systemkamera! Tack för tipset Maria=)

2011-06-21 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0