Kvavt och svettigt

Precis hemkommen från min första motionsrunda på över en vecka. Grattis till mig. Saknade att ha Kola med mig idag, han fick följa med mamma hem till Ljunghusen igår eftersom jag skulle på personalfest och jag visste inte hur länge eller vart vi skulle hamna. Så därför har han det bättre hos pappa!

Tog mig en ordentlig powerwalk nu på morgonen med mina easytone, som jag fortfarande inte får någon träningsvärk av :(. Jag blev ju svettig så jag antar att det tog litegrann. Gick ner till ribban och gick en bit längsstranden, men jag får inte samma underbara känsla som när jag går på stranden nere i Ljunghusen. Kanske för att det är mer hemma och lite mer natur runtom.. Jag vet inte. Kanske!

Sen har jag inhandlat lite god frukost som strax ska intagas och därefter ska jag bara ta det lugnt ett tag. Städa undan lite till, det blir ju lätt skit här eftersom jag inte är speciellt ordningsam..

Å personalfesten/middagen igår var underbar! Vi käkade supergott på Mando och snackade en massa gött och skrattade högt. Ja jag, Arlinda och Cassandra i alla fall.. Vi hördes nog mest, men kul hade vi!

Hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0