Likes L.A


Slutade vid fyra idag och just idag är alla upptagna med vad de nu ska hitta på... Så en timme efter att jag kommit hem så slog det mig att jag faktiskt kan göra en god fetaostpaj! Många år sedan jag gjorde det så det kändes helt rätt även om jag var trött. Så jag sprang ner på hemköp och inhandla vad som behövdes!



Idag är det jag och Pink för hela slanten, jag unnade mig att smaka Lokas Likes L.A med smak peachy peach och vilket suuuupergott vatten! Jag får nog ändå säga att Loka slår ramlösa med hästlängder med goda smaker! Om ni inte testat det innan så tycker jag helt klart att det är dags!

Men eftersom jag har på tok för lite att göra medans ugnen gör sitt så tänkte jag visa hur gott det ser ut med paj just idag ;) Kaaanske är jag lite av en insperationskälla idag?





Tro mig spenat och fetaost-paj är så ooootroligt gott! Jag hade nästan glömt bort det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh vad sugen jag blev på paj nu! Eller mat överhuvudtaget! Jag brukar alltid ha i soltorkade tomater och oliver i min fetaostpaj men spenat måste jag prova nästa gång! Ett litet önskemål: kan du kanske (om du orkar) skriva receptet på pajen i nästa inlägg? Eller är det bara så enkelt som fetaost och spenat? :) jag slutar jobba nio så ett mattips därefter hade suttit fint!! Många kramar till dig och din muskelvärk!

2011-06-20 @ 18:50:41
Postat av: Alice

Åh det låter också superdupergott! Det får jag testa nästa gång hihi! Ett recept är strax påväg! Kramisar!

2011-06-20 @ 19:05:25
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Perfekt tills när jag slutar! Vad gullig du är! :)

2011-06-20 @ 19:16:17
Postat av: Arlinda

ÅHH ja vill smaka <3

2011-06-21 @ 01:11:22
Postat av: Alice

Tihi, jag ska bjuda dig på sånt en dag :) <3

2011-06-21 @ 06:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0