Ljuva sommardoft

Idag satte jag klockan på 08.30 och så fort den ringde gick jag upp, på med träningskläder, borsta tänderna och packa väskan och in med Pink i buren. Direkt begav jag mig ner till fina Ljunghusen. Så fort jag körde av ner mot bron slog sommardofterna emot mig. Äntligen är det sommar på riktigt och jag är hemma!
Tyvärr stannar jag inte hela dagen idag, även om jag vill! Just idag känns det som en perfekt dag att sitta här nere och bara njuta av dofterna, skogen, djuren och familjen! Men dessvärre måste jag sticka vid två. Har ju utbildning vid tre och därefter är det jobb hela kvällen... Tror det blir en timmes tränande på lunchen fast jag ganska nyligen kom hem från en 30 minuters joggingtur med Zeus! Det gick faktiskt riktigt bra idag och jag tror jag sprang det längsta jag lyckats med än så länge! Heja mig!
Nu ska jag lyssna på lite bra musik som den här med Flo Rida, och därefter är det duschen och mat!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0