Lunch

Sådär då var man mätt och belåten på denna lunchen också! Idag blev det en grönsakslasagne från Ica, mycket godare än Hemköps egna och dessutom var den hela 2 kr billigare! Haha! Inte för det spelar någon roll.. men ändå :P

Ska strax på möte på Pastell data, utbildningsdag två av vårt nya system. Ska bli helt okej idag. Misstänker dock att jag kommer känna mig lite rastlös.. Tredje dagen utan träning. Men benet börjar kännas bra så jag tror det blir en joggingrunda imorgon förmiddag. Tänk vad svårt det ska vara att hålla sig ifrån träningen?

Efter mötet ska jag på massage för första gången på 8 år.. Sist mådde jag illa, så jag får hoppas jag slipper det denna gången! Men skönt ska det bli, jag är så jäkla stel i hela kroppen så det kan inte skada!

Ha en fortsatt trevlig onsdag kära ni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh herregud vad skönt med massage! Det måste jag också boka in snart. Var går du och får din massage? :) Behöver tips på bra ställen, har aldrig masserats i Malmö! Bara ordentliga thaimassager på stranden i Thailand, med små ettriga thailändskor som trampade på oss hehe =).

2011-06-15 @ 13:23:59
Postat av: Alice

Ja det var välbehövligt, men aj vilken träningsvärk jag ahr idag.. Å ändå hade jag behövt mycket längre! Jag jobbar på Ön så jag går hos en av våra massörer Christina! Superduktig och världens gullligaste människa så jag tycker helt klart du ska gå till henne! Du kan ringa och boka tid hos oss på 040-261530 :) Kanske är det jag som svarar!

2011-06-16 @ 10:28:39
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0